בית שמש

‏קרב על כל קול: יו"ר דגל התורה התגייס למאמץ בבית שמש

I have 747views
חבר הכנסת משה גפני מגוייס בכל כוחו למאבק של דגל התורה בבית שמש, בניסיון להביא לניצחונו של שמוליק גרינברג • מהקהילות הפנימיות ב'דגל' ועד מפלגת הליכוד - גפני משוכנע שגרינברג יסיים כראש העיר החדש
ח"כ גפני והשר פרוש במעמד החתימה על תמיכה בגרינברג. באדיבות המצלם

אחרי החתימה של חסידויות גור וויזניץ' עם ש"ס, על תמיכה במועמד משה אבוטבול לראשות העיר בית שמש, במטה של שמוליק גרינברג הוכו בהלם. האיתותים על החתימה היו מוקדמים, אבל החתימה עצמה הביאה לפירוק רשמי של אגודת ישראל – כאשר שלומי אמונים תומכת בגרינברג לראשות העיר. אלא שיו"ר דגל התורה הארצית, חבר הכנסת משה גפני, התגייס כדי להטות את כף המאזניים.

"גפני החליט ששום דבר עוד לא סגור – עד שלשול הפתק בקלפי" כלשון גורם במטה גרינברג. בזמן שהוא טרוד בהעברת תקציב המדינה בוועדת הכספים בכנסת שבראשותו, גפני מקיים סדרת פגישות עם בכירים בבית שמש כדי לוודאות שיצביעו למועמד דגל התורה. בין היתר נפגש גפני עם ישראל סילברסטין, כפי שפורסם לראשונה ב'קול חי'. סילברסטין, שלא נחשב לתומך נלהב של גרינברג, יגוייס כעת לקרב בעיר למען ניצחונו של חברו למפלגה.

מוקד מאבק נוסף בבית שמש של חבר הכנסת גפני, הוא דווקא מול מפלגת הליכוד. בש"ס תדרכו שהליכוד מתכוונת לחתום איתה על הסכם תמיכה באבוטבול, אבל בדגל התורה משוכנעים שיש ביכולתם עוד לשנות את התמונה ולגרום לכך שהליכוד תתמוך בגרינברג – או לכל הפחות לא תגוייס בצורה מלאה למען אבוטבול. גפני פועל גם בגזרה הזו, מול משה שטרית נציג 'הליכוד' בבית שמש ומול אמו, חברת הכנסת קטי שטרית.

היום (חמישי) אמר גרינברג, בטקס להנצחת גיבורי וחללי העיר הי"ד, כי "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת ומחייבת. מאתגרת – כי עם ישראל כולו נאבק ונלחם למען החיים שלו. ומחייבת – תקופה המחייבת אותנו לשלב ידיים להיות מאוחדים ולצעוד יחד. בית שמש חייבת להגיד תודה למשפחות היקרות על שהקריבו את היקר לכם מכל למען הקיום שלנו".

//עוד כתבות

כתיבת תגובה